DOPRAKO logo
Zavolajte nám
+421 949 892 544
Po - Pia (8:00 - 16:00)
doprako@doprako.sk

Výzva na predkladanie ponúk

  1. Obstarávateľ:
    Názov obstarávateľa: DOPRAKO, s.r.o.
    Sídlo: Teplárenská č.2, 04012, Košice
    IČO: 31725902
    DIČ: 2020482552
    Kontaktná osoba (meno a priezvisko): Marcel Majerník
    tel. č. kontaktnej osoby: +421 905 349 455
    e-mail kontaktnej osoby: marcel@doprako.sk
    adresa hlavnej stránky obstarávateľa /URL/: https://www.doprako.sk/
  2. Názov zákazky: Fotovoltaický systém pre výrobnú halu
  3. Druh zákazky: Stavebné práce
  4. Hlavné miesto: Výrobná hala obstarávateľa Bronx s. č. 3677, Košice Juh
  5. Výsledok obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné
    podmienky):

    Výsledkom obstarávania bude Zmluva o dielo na predmet zákazky. Súčasťou zmluvy musí byť aj cenový návrh v rozsahu výkazu výmer
  6. Opis predmetu zákazky:
    Návrh lokálneho fotovoltického zdroja obsahuje návrh fotovoltaického systému v kapacite 95,7 kWp panely / 60+36kW invertory inštalovaného na dvoch častiach šikmej strechy výrobnej haly. FVE je detailne popísaná v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou tejto výzvy a ktorá slúži ako podklad k vypracovaniu cenovej ponuky.
  7. Spoločný slovník obstarávania: 09332000-5 Solárne zariadenia
  8. Predpokladaná hodnota zákazky v EUR bez DPH: v prípade zákaziek na ktoré sa nevzťahuje ZVO nie je potrebné v osobitnom postupe určovať predpokladanú hodnotu zákazky.
  9. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania:
    Predmet zákazky bude financovaný z príspevku Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky ako sprostredkovateľského orgánu v rámci operačného programu Kvalita životného prostredia Výzva NFP zameraná na Výstavbu zariadení na využitie slnečnej energie na výrobu elektriny (kód OPKZP-PO4-SC411-2023-82) alebo iných finančných zdrojov obstarávateľa.
    Obstarávateľ/kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu predmetu zmluvy nasledujúcim spôsobom:
    a) suma vo výške 55 % bude Objednávateľom zaplatená na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom najneskôr do 5 dní od podpisu Zmluvy na účet Zhotoviteľa uvedený v záhlaví Zmluvy
    b) zostávajúca časť ceny diela bude Objednávateľom zaplatená po odovzdaní diela na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom so zohľadnením prijatej zálohy podľa a) a to najneskôr do 7 dní na účet Zhotoviteľa uvedený v záhlaví Zmluvy

    Podrobné platobné podmienky sú uvedené v návrhu kúpnej zmluvy – viď. príloha tejto Výzvy.
  10. Podmienky účasti:
    Podmienka účasti
    je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

    Spôsob preukázania
    Uchádzač nie je povinný predkladať doklady na splnenie podmienok účasti
    Obstarávateľ si overí informácie o hospodárskych subjektoch v príslušných verejne prístupných registroch.

    Uchádzač so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR, predkladá doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky alebo ak štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva takýto doklad alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno tento doklad nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

    Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

    Obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s
    uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného
    sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
  11. Kritérium/kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia:
    Jediným kritériom hodnotenia ponúk je najnižšia cena bez DPH uvedená v návrhu na plnenie kritéria a v cenovej ponuke na úrovni výkazu výmer.

    Cena je pre obstarávateľa konečná, maximálna, nemenná a zahŕňa všetky náklady akokoľvek súvisiace s dodaním predmetu zákazky.

    Navrhovanú cenu je potrebné zaokrúhliť na 2 des. miesta. Ak uchádzač predloží cenu na viac ako určený počet desatinných miest, bude jeho cena zaokrúhlená v zmysle všeobecných platných pravidiel o zaokrúhľovaní (t.j. od číslice 5 – vrátane sa bude zaokrúhľovať smerom nahor). Uvedená podmienka sa vzťahuje na uchádzačom zadávané Jednotkové ceny, Celkové ceny na položky a Celkovú cenu za predmet zákazky.

    Obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť si pravosť a pravdivosť údajov predložených uchádzačom.
  12. Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa: 8.9.2023 do: 16:00 hod.
    Ponuku nie je možné predložiť po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby svoju ponuku zaslali v dostatočnom časovom predstihu. Otváranie ponúk je neverejné a uskutoční sa 8.9.2023 o 15:30 hod. na adrese DOPRAKO, s.r.o., Teplárenská č. 2, 040 12 Košice.
  13. Spôsob a miesto na predloženie ponúk:
    Uchádzač predloží ponuku buď:
    • v listinnej podobe poštou, osobne alebo kuriérom na adresu: DOPRAKO, s.r.o., Teplárenská č. 2, 040 12 Košice. v uzatvorenej obálke, ktorá bude obsahovať identifikačné údaje uchádzača, adresu určenú pre doručenie ponúk a označenie: „Cenová ponuka – DOPRAKO, s.r.o.“ list musí obsahovať aj CD nosič, na ktorom bude napálený rozpočet v rozsahu výkazu výmer vo formáte Microsoft excel.

      alebo
    • v elektronickej podobe na emailovú adresu: marcel@doprako.sk s rovnakým označením súťaže v predmete mailu. Elektronickú ponuku žiadame predložiť vo formáte PDF., alebo v podobnom formáte, aby bola zabezpečená pred zmenou jej obsahu. Prílohou ponuky musí byť aj rozpočet v rozsahu výkazu výmer vo formáte Microsoft excel.
  1. Požadovaný obsah ponuky:
    Cenovú ponuku uchádzač uvedie v členení: suma bez DPH, DPH a suma s DPH. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, v ponuke na to upozorní.
    Všetky doklady vystavené uchádzačom (ako napr. návrh na plnenie kritérií, čestné vyhlásenie) musia byť podpísané štatutárom alebo osobou poverenou na zastupovanie (v tom prípade musí byť súčasťou ponuky aj splnomocnenie).

    Elektronickú ponuku žiadame predložiť vo formáte pdf., alebo v podobnom formáte, aby bola zabezpečená pred zmenou jej obsahu.

    Variantné riešenie: Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie.

    Požadujeme, aby ponuka uchádzača obsahovala nasledovné doklady a údaje:
    a. Identifikačné údaje uchádzača (príloha č.1)
    b. Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2)
    c. Cenový návrh na úrovni výkaz výmer (príloha č.3)
    d. Súhrnné čestné vyhlásenie uchádzača (príloha č.4)
    e. Iná voliteľná podporná dokumentácia uchádzača týkajúca sa osobného postavenia alebo predmetu zákazky.

    Návrh kúpnej zmluvy predkladá až úspešný uchádzač. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s touto Výzvou na predkladanie ponúk a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom.
  2. Vyhodnotenie ponúk:
    Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.

    Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

    Obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať elektronicky ihneď po vyhodnotení ponúk. S úspešným uchádzačom bude po splnení súčinnosti uzatvorená Kúpna zmluva v lehote viazanosti ponúk.
  3. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky:
    Štátny jazyk, slovenský jazyk (alebo český jazyk)
  4. Zákazka sa týka projektu / programu financovaného z fondov EÚ:
    Slovenská inovačná a energetická agentúra ako sprostredkovateľský orgán pre OP KŽP, v zastúpení Ministerstva životného prostredia SR.
  5. Dátum zaslania výzvy na predkladanie ponúk: 30.8.2023
    Prílohy:
    Príloha č. 1 Identifikačné údaje uchádzača
    Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria
    Príloha č. 3 Výkaz výmer
    Príloha č. 4 Súhrnné čestné vyhlásenie
    Príloha č. 5 Návrh zmluvy o dielo
    Príloha č. 6 Projektová dokumentácia